Programma
19.15-19.45 - Inloop met koffie
19.45-20.00 - Voorstellen nieuwe leden
20.00-21.30 - Milo Berlijn
21.30-22.30 - Napraten met een hapje en een drankje

De kosten voor het bijwonen van deze theatershow zijn voor OSRA leden en niet OSRA leden € 20,-  per persoon. Ben je nog geen lid en wil je deze theatershow bijwonen geef je dan op en wij verwelkomen je graag.

De theatershow
Of je nu in de horeca, retail of in andere bedrijfstakken actief bent, alle sectoren hebben één aspect met elkaar gemeen. Hoe je mensen bejegend, is bepalend voor je succes. Een spontane, belangstellende vraag aan een klant, een leuk en persoonlijk cadeautje, een hondenkoekje voor de hond die met een klant is meegekomen of 3 of 4 x in het jaar een leuk en verrassend contactmoment met  een bestaande klant. Het doet wonderen. Maar waarom doen we het dan zo weinig? 

Nu wijdt de OSRA er een theatershow aan. Met uit de praktijk gegrepen voorbeelden en tomeloze energie laat hij in een compacte, zinderende sessie van 1 1/2 uur zien hoe we als ondernemers soms vastgeroest zitten in bepaald gedrag. En hoe we daar uit kunnen breken, zodat we het leven voor een ander én voor onszelf leuker en betekenisvoller kunnen maken. Herkenbaar? Meer dan… Hilarisch? Zeker weten! Dat maakt de show ook zo effectief. Je leert het meest als je vrolijk en meeslepend met je eigen ‘mensvriendelijke’ handelen wordt geconfronteerd. Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet.

Algemeen
De presentatie bezorgt je een vrolijke, inspirerende en prikkelende avond over gastvrijheid, service, collega's en klanten. Door de deelnemers continu een spiegel voor te houden, ontstaat er een “dat is inderdaad waar” gevoel. Of; “dat herken ik eigenlijk ook bij mezelf”.  Een ‘spiegel’ over het eigen functioneren met een scala aan oplossingen. Gebracht met veel praktische voorbeelden en veel humor. Lachen met een ondertoon. “Ja……..leuk, maar verdorie dat doe ik ook!”. Zo ontstaat ‘confrontainment’. Een andere, belevingsgerichtere manier van presenteren. Met als centrale (en bloedserieuze) vraag: hoe servicegericht ben je eigenlijk? Na afloop gaan de bezoekers met een goed, vrolijk en gemotiveerd gevoel naar huis.

Milo Berlijn­
Dankzij zijn gedachten over omgaan met medewerkers en gasten/klanten, heeft Milo Berlijn een naam weten op te bouwen die je overal tegenkomt. Hij geeft presentaties aan bedrijven in de dienstverlenende sectoren als zorg, horeca, retail, onderwijs, zakelijke dienstverlening en vele anderen. Bij zijn presentaties staan plezier en de IK-factor centraal. ‘Omdat dat op het werk ook zo hoort te zijn’, zegt hij. ‘Wie geen lol heeft in zijn werk, die kan niet fatsoenlijk met gasten omgaan’. “Je hebt sprekers die hun presentatie dermate voorbereiden, uitproberen en bijschaven dat ze uiteindelijk het grootste deel van het publiek op hun hand krijgen. Goed, maar niet verrassend. Je hebt ook sprekers die kijken naar wat het publiek doet, spontaan reageren op gebeurtenissen in de zaal, mensen ter plekke een spiegel voorhouden, risico’s nemen en niet bang zijn om zichzelf op de hak te nemen. Milo valt in die laatste categorie. Hij knuffelt, laat je lachen, confronteert en inspireert. Geen presentatie is hetzelfde.”

< Terug naar overzicht

Inschrijven



Top